Automatisert markedsføring gir mange spennende muligheter

Automatisert markedsføring er kort fortalt en måte å automatisere flere markedsføringsfunksjoner på. Det mest nærliggende eksemplet er nok automatiske e-poster. Den helt enkle varianten er at en person legger igjen kontaktinfo (som i skjemaet under), og mottar en e-post med automatisk oppfølging og oppfordring til videre handling. Det kan være en artikkel om tematikk som kunden din er interessert i. Videre kan du, ut fra definerte regler og triggere, sende nye e-poster med nytt innhold til bestemte tider.

Med automatisk markedsføring kan du pleie potensielle kunder med informasjon basert på interesser og interaksjon med nettside og e-poster.

En slik pleiing gjør at kunden allerede har fordøyd en del informasjon om hvordan du kan løse hans eller hennes problem, allerede før du evt. tar kontakt for et møte.

Nysgjerrig på hvordan det virker?

Fyll inn navn og e-post under, så får du en mail av oss med en PDF og litt mer info. Du får kun denne ene e-posten med mindre du velger å abonnere på flere mailer. Mer informasjon i mailen du får av meg.

Lukk meny